2012年10月31日星期三

- Det g?r veldig fint, og jeg koser meg masse

Onsdag kveld var det premiere p? den norske filmen ?Uskyld? p? Colosseum kino i Oslo. Filmen er regissert av den kritikerroste Parajumpers regiss?ren og manusforfatteren Sara Johnsen, som tidligere er kjent for filmer som Upperdog og ?Folk flest bor i Kina?. Den nybakte mammaen Maria Bonnevie (39) spiller hovedkarakteren Janne i filmen, og dette var hennes f?rste offisielle opptreden Parajumpers Alaska etter at hun og samboer Fredrik Skavlan (46) ble foreldre til en liten jente i midten av august i ?r. - Hvordan g?r det etter f?dselen, Maria? - Det g?r veldig fint! Jeg koser meg veldig. Hun er hjemme med moren min n?, fortalte Bonnevie til Seogh?r.no, som samtidig Parajumpers Gobi avsl?rte at hun og kollega Joner oppdaterer hverandre p? hjemmefronten: - Vi sitter og viser hverandre bilder, og er veldig, veldig stolte av jentene v?re. - N? er dere begge foreldre. Har du gitt Maria noen r?d om barneoppdragelse, Kristoffer? - Absolutt ikke! Det f?r dem finne ut av sj?l. HER KAN DU SE DENNE UKENS SEOGH?R.NO WEEKEND-TV Filmen har blitt karakterisert som kontroversiell etter at regiss?r Johnsen blant annet har filmet en reell f?dsel som hun har tatt med i filmen, ved bruk av gr?nnskjerm, samt for fl?ing av dyr. Se hva Maria Bonnevie svarte p? sp?rsm?let om hvem som kysser best av Kristoffer Joner og Fredrik Skavlan ?verst i saken! Bli fan av Seogh?r.no p? Facebook her Sjekk ut v?re mobilsider. Send sms med kodeord: SHMOBIL til 2255

没有评论:

发表评论